Seuran esittely

ja liikunnan ilo.

TAKU on TUL:n
jäsenseura.

Tampereen Kuntoliikunta ry TAKU on kuntoliikunnan erikoisseura, jossa liikutaan, ei kilpailla

Seurassa on mahdollisuus virkistyä ja kohentaa kuntoa ohjatusti mukavassa porukassa. Taku rohkaisee liikkumaan tarjoamalla siihen matalan kynnyksen ja monipuoliset mahdollisuudet.  Mukaan toimintaan pääsee liittymällä jäseneksi. Tampereen Kuntoliikunta ry on perustettu vuonna 1967. Jäsenmäärä on nykyisin noin 150. Toiminta on kaikille avointa.

Seuran toimiston postiosoite on Opettajanraitti 7A18, 33720 Tampere. Varmimmin seuran toimihenkilöt tavoittaa puhelimella, numerot löytyvät Yhteystiedot -sivulta.

Jäsenyys

• Jäsenmaksun ja osallistumismaksun maksamalla voit osallistua säännöllisen viikkotoiminnan ryhmiin. (Katso hinnasto.)

• Seuran toimintakalenterit kevät- ja syyskaudelle lähetetään jäsenille postissa samoin ajankohtaisista asioista kertovat jäsenkirjeet. Jäsenkirjeen voi tilata myös sähköisenä näiden sivujen nettiasioinnista.

• Jäsenyys on ilo ei velvoite.

• Jäsentietoja ei luovuteta eteenpäin lupaa kysymättä.

• Jäseneksi voi liittyä täyttämällä jäsenhakemuksen, jonka saa liikuntaryhmien ohjaajilta ja se löytyy myös näiltä sivuilta.

Tervetuloa mukaan
Takun toimintaan!